Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Палагнюк, Тетяна Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2022-04-04T07:14:44Z | |
dc.date.available | 2022-04-04T07:14:44Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Палагнюк Т. А. Формування навичок самообслуговування у дошкільників з РСА: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Анатоліївна Палагнюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 110 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6091 | |
dc.description.abstract | Відомо, що діти з розладами аутичного спектру є непристосованими до повсякденного життя. Особлива соціальна та побутова обмеженість проявляється у них на ранніх етапах становлення в період дошкільного дитинства. З великими труднощами формуються елементарні навички повсякденного життя, набуті вміння практично не використовуються в нових умовах, в кращому випадку їх перенесення супроводжується постійним спонуканням з боку дорослого. Дитина проявляє нездатність самостійно користуватися соціально-побутовими знаннями і вміннями. Мета роботи полягає у дослідженні особливостей сформованості навичок самообслуговування у дошкільників з РСА та розробленні програми їх педагогічної корекції. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Формування навичок самообслуговування у дошкільників з РСА | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 110 | uk_UA |