Abstract:
До теперішнього часу не склалося цілісного бачення вирішення проблеми формування психофізіологічних передумов оволодіння зв’язним мовленням у дошкільників із ЗНМ. Відсутня науково обґрунтована методика, яка забезпечила б розвиток у дітей з ЗНМ психофізіологічних передумов оволодіння зв’язним мовленням в дошкільний період – найбільш сенситивний період для цих процесів. У зв’язку з цим виникає потреба в створенні різних моделей диференційованої корекційно-розвиваючої роботи з формування зв’язного мовлення дошкільників із ЗНМ, в тому числі і засобами дитячої художньої літератури, з урахуванням її можливостей і індивідуально-типологічних особливостей дітей. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та визначення шляхів інтеграції корекційно-логопедичної роботи з розвитку зв’язного мовлення дошкільників з ЗНМ з урахуванням її інтеграції з різними освітніми галузями державного стандарту дошкільної освіти.