Аннотации:
На сучасному етапі розвитку теорії та практики спеціальної освіти в Україні, з поширенням світової тенденції гуманістичного ставлення суспільства до осіб з особливими потребами та підтримки сімей, що ними опікуються, особливої актуальності набула проблема педагогічної роботи з дітьми з помірною та тяжкою розумовою відсталістю, забезпечення цього процесу як у спеціальних закладах, реабілітаційних центрах для таких дітей, так і у закладах загальної середньої освіти, де ці учні перебувають на умовах інклюзії. Впровадження у корекційну роботу комп’ютерних технологій забезпечує полісенсорну основу для розвитку як мовлення, так і когнітивних процесів, створює умови для активної комунікації дітей з помірним ступенем розумової відсталості. Мета дослідження полягає в розробленні теоретично обґрунтованої та експериментально перевіреної комп’ютерної програми, що дозволить активізувати мовленнєву діяльність у дітей з помірною розумовою відсталістю молодшого шкільного віку.