Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Войтанович, Христина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-11T12:03:25Z | |
dc.date.available | 2022-05-11T12:03:25Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Войтанович Х. В. Активізація мовлення у дітей з порушеннями інтелекту помірного ступеня шляхом застосування комп’ютерних технологій: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Христина Володимирівна Войтанович. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 112 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6243 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку теорії та практики спеціальної освіти в Україні, з поширенням світової тенденції гуманістичного ставлення суспільства до осіб з особливими потребами та підтримки сімей, що ними опікуються, особливої актуальності набула проблема педагогічної роботи з дітьми з помірною та тяжкою розумовою відсталістю, забезпечення цього процесу як у спеціальних закладах, реабілітаційних центрах для таких дітей, так і у закладах загальної середньої освіти, де ці учні перебувають на умовах інклюзії. Впровадження у корекційну роботу комп’ютерних технологій забезпечує полісенсорну основу для розвитку як мовлення, так і когнітивних процесів, створює умови для активної комунікації дітей з помірним ступенем розумової відсталості. Мета дослідження полягає в розробленні теоретично обґрунтованої та експериментально перевіреної комп’ютерної програми, що дозволить активізувати мовленнєву діяльність у дітей з помірною розумовою відсталістю молодшого шкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Активізація мовлення у дітей з порушеннями інтелекту помірного ступеня шляхом застосування комп’ютерних технологій | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 112 | uk_UA |