Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гергележиу, Любов Костянтинівна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-11T13:15:16Z | |
dc.date.available | 2022-05-11T13:15:16Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Гергележиу Л. К. Формування вміння словозміни у дошкільників із стертою дизартрією: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Любов Костянтинівна Гергележиу. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6245 | |
dc.description.abstract | Основним механізмом порушення лексичного і граматичного ладу мовлення у дітей зі стертою дизартрією є недорозвинення диференціації фонем, що викликає труднощі розрізнення лексем через нечіткість слухового і кінестетичного образу слова і особливо закінчень. З огляду на значний ступінь поширеності такого порушення, як стерта дизартрія, і той факт, що вторинне відставання у формуванні граматичної будови входить у структуру цього порушення, актуальним є виявлення характеру сформованості вмінь словозміни у цієї категорії дошкільників та оптимізація їх логопедичного супроводу. Мета дослідження ‒ виявлення стану розвитку та обґрунтування методичних рекомендацій щодо формування вмінь з словозміни у дошкільників із стертою дизартрією. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування вміння словозміни у дошкільників із стертою дизартрією | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 79 | uk_UA |