Abstract:
Мовленнєвий розвиток дітей є провідним інструментом, за допомогою якого вони встановлюють контакт із оточуючими і завдяки якому відбувається їхня соціалізація. Як засвідчує практика, на сучасному етапі поширення комп’ютеризації, телебачення та інших технічних інноваційних засобів, які стали доступними й дітям дошкільного віку як у сім’ї, так і в закладах дошкільної освіти, обмежує безпосереднє спілкування дітей з іншими однолітками і дорослими, внаслідок чого збагачується їхня пізнавальна сфера і водночас гальмується мовленнєва. Мета дослiдження – обґрунтувати і розробити методику дослідження словникового запасу дітей дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення засобами у процесі ігрової діяльності і визначити рівні його сформованості.