dc.contributor.author |
Огороднійчук-Грушевська, Ганна Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-13T09:20:30Z |
|
dc.date.available |
2022-05-13T09:20:30Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Огороднійчук-Грушевська Г. О. Особливості розвитку словникового запасу у дітей дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ганна Олександрівна Огороднійчук-Грушевська. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 76 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6255 |
|
dc.description.abstract |
Мовленнєвий розвиток дітей є провідним інструментом, за допомогою якого вони встановлюють контакт із оточуючими і завдяки якому відбувається їхня соціалізація. Як засвідчує практика, на сучасному етапі поширення комп’ютеризації, телебачення та інших технічних інноваційних засобів, які стали доступними й дітям дошкільного віку як у сім’ї, так і в закладах дошкільної освіти, обмежує безпосереднє спілкування дітей з іншими однолітками і дорослими, внаслідок чого збагачується їхня пізнавальна сфера і водночас гальмується мовленнєва. Мета дослiдження – обґрунтувати і розробити методику дослідження словникового запасу дітей дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення засобами у процесі ігрової діяльності і визначити рівні його сформованості. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку словникового запасу у дітей дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
76 |
uk_UA |