dc.contributor.author |
Кузів, Микола Ігорович |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-23T14:15:24Z |
|
dc.date.available |
2022-05-23T14:15:24Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Кузів М. І. Розповідь як засіб формування зв’язного мовлення у старших дошкільників з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Микола Ігорович Кузів. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6272 |
|
dc.description.abstract |
Оволодіння мовою як засобом пізнання і способом спеціально людського спілкування – найвагоміше досягнення дошкільного дитинства. Проте з тих чи інших причин своєчасне і правильне протікання процесу мовленнєвого розвитку дитини може бути порушене, що зумовлює окремі його недоліки та можливі труднощі в подальшому оволодінні письмом і читанням. Мета дослідження – розробка змісту навчально-корекційної роботи, спрямованої на формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення за методом розповіді. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Розповідь як засіб формування зв’язного мовлення у старших дошкільників з порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
85 |
uk_UA |