dc.contributor.author |
Гарнюк, Мар’яна Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-25T11:48:03Z |
|
dc.date.available |
2022-07-25T11:48:03Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Гарнюк М. І. Особливості розвитку ігрової діяльності дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Мар’яна Ігорівна Гарнюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 83 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6493 |
|
dc.description.abstract |
На сьогодення створення умов для системного розвитку можливостей дітей з порушеннями інтелекту з метою збагачення її соціального досвіду є ключовою позицією оновлення змісту спеціальної дошкільної освіти. Ігрова діяльність дошкільників з порушеннями інтелекту має свої особливості, що пов’язані, насамперед, з неможливістю її самостійного формування і поза цілеспрямованим корекційним впливом спостерігається значне відставання у розвитку ігрової діяльності дітей цієї категорії у порівнянні з однолітками з типовим розвитком. Мета дослідження – теоретично та практично вивчити особливості розвитку ігрової діяльності у дошкільників з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку ігрової діяльності дошкільників з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
83 |
uk_UA |