Abstract:
На сьогоднішній день проблема лікування та реабілітації дітей з органічними ураженнями центральної нервової системи, а також створення для них інклюзивного середовища — одне з невирішених питань у сфері медицини, освіти та соціального забезпечення. Дитяча інвалідність в Україні, згідно статистики МОЗ, представлена на 60-70% саме такими порушеннями. При цьому саме дитячий церебральний параліч є найпоширенішим захворюванням. Одним з основних елементів майже будь-якої програми лікування та реабілітації є лікувальна фізична культура та інші види терапії, засновані на русі – кінезотерапія, Бобат-терапія, Войта-терапія та інші. Мета роботи – здійснити теоретичний аналіз та емпіричне дослідження занять з лікувальної фізичної культури в процесі фізичного виховання дітей з дитячим церебральним паралічем.