Аннотации:
Серед освітніх компетенцій найбільше значення мають життєві компетентності, які формуються з метою надання дітям навичок і вмінь знаходити в реальному житті відповідні рішення проблемних ситуацій. Зокрема, важливу роль відіграє формування соціальних навичок. Тому підготовка кожної дитини до самостійного і незалежного від чужої допомоги життя є головним завданням школи. Фактично, вся освіта та виховання дітей з порушеннями інтелекту покликані забезпечити їх соціальну пристосованість до суспільства. У спеціальному навчальному закладі для дітей з порушеннями інтелекту це завдання розглядається в системі корекційних занять з соціально-побутового орієнтування. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та розробити методику використання інноваційних технологій на уроках соціально-побутового орієнтування з молодшими школярами спеціальної школи.