Короткий опис(реферат):
При затримці психічного розвитку основні порушення інтелектуального рівня розвитку дитини припадають на недостатність пізнавальних процесів. Нині не існує єдиного погляду на змістовне наповнення та визначення пізнавальної активності, недостатньо розроблений методичний апарат її експериментального психологічного дослідження та обґрунтування психолого-педагогічних умов формування пізнавальної активності дітей із ЗПР. Вирішення цих наукових проблем є дуже важливим для розв’язання цілої низки питань педагогічної практики, і насамперед тих, що пов’язані з успішністю засвоєння знань на всіх етапах дошкільного та шкільного дитинства в умовах інклюзивного навчання. Мета роботи – здійснити теоретичний аналіз та емпіричне дослідження особливостей розвитку пізнавальної активності дошкільників із ЗПР, скласти програму формування пізнавальної активності дітей дошкільного віку із ЗПР.