ElarK-PNU

Формування пізнавальної активності дошкільників із затримкою психічного розвитку в інклюзивному дошкільному закладі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Непосидяка, Олена Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-07-26T07:01:39Z
dc.date.available 2022-07-26T07:01:39Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Непосидяка О. М. Формування пізнавальної активності дошкільників із затримкою психічного розвитку в інклюзивному дошкільному закладі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Миколаївна Непосидяка. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6500
dc.description.abstract При затримці психічного розвитку основні порушення інтелектуального рівня розвитку дитини припадають на недостатність пізнавальних процесів. Нині не існує єдиного погляду на змістовне наповнення та визначення пізнавальної активності, недостатньо розроблений методичний апарат її експериментального психологічного дослідження та обґрунтування психолого-педагогічних умов формування пізнавальної активності дітей із ЗПР. Вирішення цих наукових проблем є дуже важливим для розв’язання цілої низки питань педагогічної практики, і насамперед тих, що пов’язані з успішністю засвоєння знань на всіх етапах дошкільного та шкільного дитинства в умовах інклюзивного навчання. Мета роботи – здійснити теоретичний аналіз та емпіричне дослідження особливостей розвитку пізнавальної активності дошкільників із ЗПР, скласти програму формування пізнавальної активності дітей дошкільного віку із ЗПР. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування пізнавальної активності дошкільників із затримкою психічного розвитку в інклюзивному дошкільному закладі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 80 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу