dc.contributor.author |
Підгорний, Ілля Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-26T07:40:42Z |
|
dc.date.available |
2022-07-26T07:40:42Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Підгорний І. В. Соціальна рефлексія фахівців команди психолого-педагогічного супроводу: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ілля Володимирович Підгорний. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 137 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6501 |
|
dc.description.abstract |
Розбудова інклюзивної освітньої системи потребує визначення методологічних засад підготовки фахівців психолого-педагогічного супроводу, які беруть безпосередню участь в організації і забезпеченні ефективного функціонування інклюзивного освітнього середовища на основі формування професійної здатності виконувати функції наставника, тьютора, модератора й визначати індивідуальну освітню траєкторію дитини з особливими освітніми потребами. Важливою складовою фахової підготовки сучасного фахівця є формування його як соціально зрілої особистості, здатної виконувати свої функціональні обов’язки, здійснювати рефлексію контраверсійних соціальних процесів, що відбуваються в Україні та світі. Власне цим пояснюється потреба формування соціальної рефлексії фахівців психолого-педагогічного супроводу. Мета роботи – на основі системного теоретичного аналізу обґрунтувати та експериментально дослідити соціальну рефлексію фахівців команди психолого-педагогічного супроводу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Соціальна рефлексія фахівців команди психолого-педагогічного супроводу |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
137 |
uk_UA |