Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Підгорний, Ілля Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2022-07-26T07:40:42Z | |
dc.date.available | 2022-07-26T07:40:42Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Підгорний І. В. Соціальна рефлексія фахівців команди психолого-педагогічного супроводу: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ілля Володимирович Підгорний. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 137 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6501 | |
dc.description.abstract | Розбудова інклюзивної освітньої системи потребує визначення методологічних засад підготовки фахівців психолого-педагогічного супроводу, які беруть безпосередню участь в організації і забезпеченні ефективного функціонування інклюзивного освітнього середовища на основі формування професійної здатності виконувати функції наставника, тьютора, модератора й визначати індивідуальну освітню траєкторію дитини з особливими освітніми потребами. Важливою складовою фахової підготовки сучасного фахівця є формування його як соціально зрілої особистості, здатної виконувати свої функціональні обов’язки, здійснювати рефлексію контраверсійних соціальних процесів, що відбуваються в Україні та світі. Власне цим пояснюється потреба формування соціальної рефлексії фахівців психолого-педагогічного супроводу. Мета роботи – на основі системного теоретичного аналізу обґрунтувати та експериментально дослідити соціальну рефлексію фахівців команди психолого-педагогічного супроводу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Соціальна рефлексія фахівців команди психолого-педагогічного супроводу | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 137 | uk_UA |