ElarK-PNU

Соціальна рефлексія фахівців команди психолого-педагогічного супроводу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Підгорний, Ілля Володимирович
dc.date.accessioned 2022-07-26T07:40:42Z
dc.date.available 2022-07-26T07:40:42Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Підгорний І. В. Соціальна рефлексія фахівців команди психолого-педагогічного супроводу: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ілля Володимирович Підгорний. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 137 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6501
dc.description.abstract Розбудова інклюзивної освітньої системи потребує визначення методологічних засад підготовки фахівців психолого-педагогічного супроводу, які беруть безпосередню участь в організації і забезпеченні ефективного функціонування інклюзивного освітнього середовища на основі формування професійної здатності виконувати функції наставника, тьютора, модератора й визначати індивідуальну освітню траєкторію дитини з особливими освітніми потребами. Важливою складовою фахової підготовки сучасного фахівця є формування його як соціально зрілої особистості, здатної виконувати свої функціональні обов’язки, здійснювати рефлексію контраверсійних соціальних процесів, що відбуваються в Україні та світі. Власне цим пояснюється потреба формування соціальної рефлексії фахівців психолого-педагогічного супроводу. Мета роботи – на основі системного теоретичного аналізу обґрунтувати та експериментально дослідити соціальну рефлексію фахівців команди психолого-педагогічного супроводу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Соціальна рефлексія фахівців команди психолого-педагогічного супроводу uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 137 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу