Короткий опис(реферат):
Процес модернізаційних перетворень в сфері освіти вимагає залучення у середовище спеціальних закладів інноваційних засобів навчання, які б забезпечили реальний продуктивний розвиток і саморозвиток особистості дитини, враховуючи її індивідуальні особливості. Поєднання традиційних та інноваційних засобів у навчанні дітей з порушенням інтелектуального розвитку на уроках, в тому числі природознавства, дає додаткову можливість педагогу підвищувати власну продуктивність праці, самостійну складову роботи дітей, стимулює процес мислення, роблячи при тому навчання як цікавим та насиченим, так і яскравим та різноманітним. Мета дослідження – розробити та апробувати методичне забезпечення процесу використання інноваційних технологій навчанню природознавства дітей з інтелектуальними порушеннями.