Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Швець, Оксана Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-26T12:00:16Z | |
dc.date.available | 2022-07-26T12:00:16Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Швець О. В. Використання інноваційних технологій навчанню природознавства учнів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Вікторівна Швець. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 98 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6506 | |
dc.description.abstract | Процес модернізаційних перетворень в сфері освіти вимагає залучення у середовище спеціальних закладів інноваційних засобів навчання, які б забезпечили реальний продуктивний розвиток і саморозвиток особистості дитини, враховуючи її індивідуальні особливості. Поєднання традиційних та інноваційних засобів у навчанні дітей з порушенням інтелектуального розвитку на уроках, в тому числі природознавства, дає додаткову можливість педагогу підвищувати власну продуктивність праці, самостійну складову роботи дітей, стимулює процес мислення, роблячи при тому навчання як цікавим та насиченим, так і яскравим та різноманітним. Мета дослідження – розробити та апробувати методичне забезпечення процесу використання інноваційних технологій навчанню природознавства дітей з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Використання інноваційних технологій навчанню природознавства учнів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 98 | uk_UA |