ElarK-PNU

Використання інноваційних технологій навчанню природознавства учнів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Швець, Оксана Вікторівна
dc.date.accessioned 2022-07-26T12:00:16Z
dc.date.available 2022-07-26T12:00:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Швець О. В. Використання інноваційних технологій навчанню природознавства учнів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Вікторівна Швець. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 98 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6506
dc.description.abstract Процес модернізаційних перетворень в сфері освіти вимагає залучення у середовище спеціальних закладів інноваційних засобів навчання, які б забезпечили реальний продуктивний розвиток і саморозвиток особистості дитини, враховуючи її індивідуальні особливості. Поєднання традиційних та інноваційних засобів у навчанні дітей з порушенням інтелектуального розвитку на уроках, в тому числі природознавства, дає додаткову можливість педагогу підвищувати власну продуктивність праці, самостійну складову роботи дітей, стимулює процес мислення, роблячи при тому навчання як цікавим та насиченим, так і яскравим та різноманітним. Мета дослідження – розробити та апробувати методичне забезпечення процесу використання інноваційних технологій навчанню природознавства дітей з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Використання інноваційних технологій навчанню природознавства учнів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 98 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу