dc.contributor.author |
Швець, Оксана Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-26T12:00:16Z |
|
dc.date.available |
2022-07-26T12:00:16Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Швець О. В. Використання інноваційних технологій навчанню природознавства учнів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Вікторівна Швець. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 98 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6506 |
|
dc.description.abstract |
Процес модернізаційних перетворень в сфері освіти вимагає залучення у середовище спеціальних закладів інноваційних засобів навчання, які б забезпечили реальний продуктивний розвиток і саморозвиток особистості дитини, враховуючи її індивідуальні особливості. Поєднання традиційних та інноваційних засобів у навчанні дітей з порушенням інтелектуального розвитку на уроках, в тому числі природознавства, дає додаткову можливість педагогу підвищувати власну продуктивність праці, самостійну складову роботи дітей, стимулює процес мислення, роблячи при тому навчання як цікавим та насиченим, так і яскравим та різноманітним. Мета дослідження – розробити та апробувати методичне забезпечення процесу використання інноваційних технологій навчанню природознавства дітей з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Використання інноваційних технологій навчанню природознавства учнів з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
98 |
uk_UA |