Короткий опис(реферат):
На сучасному етапі розвитку спеціальної педагогіки та психології актуальність проблеми пошуку шляхів оптимізації особистісного становлення молодших школярів з порушеннями інтелекту зумовлена потребою вирішення суперечності між своєрідністю особистісного становлення молодших школярів зазначеної категорії та високими вимогами, що висуває суспільство до особистості. Про нагальність вирішення окресленої проблеми дають підстави стверджувати і результати теоретичного аналізу, які засвідчують, що в умовах інтелектуальної недостатності відбувається порушення функціонування молодших школярів у системі суспільних і міжособистісних взаємин, внаслідок такого порушення у них виникають психопатологічні стани й схильність до девіантної поведінки, що негативно позначається на їхній соціальній адаптації та прийнятті суспільством. Мета дослідження полягає в розробленні теоретично та експериментально обґрунтованої методики формування емоційного розвитку особистості молодших школярів з порушеннями інтелекту.