ElarK-PNU

Особливості емоційного розвитку молодших школярів з порушеннями інтелекту в умовах освітнього середовища

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маланчук, Ганна Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-07-27T07:20:50Z
dc.date.available 2022-07-27T07:20:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Маланчук Г. В. Особливості емоційного розвитку молодших школярів з порушеннями інтелекту в умовах освітнього середовища: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ганна Володимирівна Маланчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6510
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку спеціальної педагогіки та психології актуальність проблеми пошуку шляхів оптимізації особистісного становлення молодших школярів з порушеннями інтелекту зумовлена потребою вирішення суперечності між своєрідністю особистісного становлення молодших школярів зазначеної категорії та високими вимогами, що висуває суспільство до особистості. Про нагальність вирішення окресленої проблеми дають підстави стверджувати і результати теоретичного аналізу, які засвідчують, що в умовах інтелектуальної недостатності відбувається порушення функціонування молодших школярів у системі суспільних і міжособистісних взаємин, внаслідок такого порушення у них виникають психопатологічні стани й схильність до девіантної поведінки, що негативно позначається на їхній соціальній адаптації та прийнятті суспільством. Мета дослідження полягає в розробленні теоретично та експериментально обґрунтованої методики формування емоційного розвитку особистості молодших школярів з порушеннями інтелекту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості емоційного розвитку молодших школярів з порушеннями інтелекту в умовах освітнього середовища uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 82 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу