Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Маланчук, Ганна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-27T07:20:50Z | |
dc.date.available | 2022-07-27T07:20:50Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Маланчук Г. В. Особливості емоційного розвитку молодших школярів з порушеннями інтелекту в умовах освітнього середовища: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ганна Володимирівна Маланчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6510 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку спеціальної педагогіки та психології актуальність проблеми пошуку шляхів оптимізації особистісного становлення молодших школярів з порушеннями інтелекту зумовлена потребою вирішення суперечності між своєрідністю особистісного становлення молодших школярів зазначеної категорії та високими вимогами, що висуває суспільство до особистості. Про нагальність вирішення окресленої проблеми дають підстави стверджувати і результати теоретичного аналізу, які засвідчують, що в умовах інтелектуальної недостатності відбувається порушення функціонування молодших школярів у системі суспільних і міжособистісних взаємин, внаслідок такого порушення у них виникають психопатологічні стани й схильність до девіантної поведінки, що негативно позначається на їхній соціальній адаптації та прийнятті суспільством. Мета дослідження полягає в розробленні теоретично та експериментально обґрунтованої методики формування емоційного розвитку особистості молодших школярів з порушеннями інтелекту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості емоційного розвитку молодших школярів з порушеннями інтелекту в умовах освітнього середовища | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 82 | uk_UA |