Короткий опис(реферат):
Оволодіння грамотою дає можливість підготувати дітей з порушеннями інтелекту до самостійної життєдіяльності, інтеграції в систему міжособистісних відносин та суспільної діяльності. Проте, сучасні наукові дослідження в спеціальній педагогіці та методиці викладання рідної мови ще не мають достатньо теоретично обґрунтованої і практично цілеспрямованої системи вивчення процесу підготовки дітей, як старшого дошкільного, так і молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту до опанування грамоти. Мета дослідження – розробити та експериментально перевірити методику розвивальної та корекційної роботи, спрямованої на підготовку до опанування грамоти дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту.