Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Симака, Марина Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-27T10:46:12Z | |
dc.date.available | 2022-07-27T10:46:12Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Симака М. С. Підготовка дітей з порушеннями інтелекту старшого дошкільного та молодшого шкільного віку до опанування грамоти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Степанівна Симака. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 98 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6515 | |
dc.description.abstract | Оволодіння грамотою дає можливість підготувати дітей з порушеннями інтелекту до самостійної життєдіяльності, інтеграції в систему міжособистісних відносин та суспільної діяльності. Проте, сучасні наукові дослідження в спеціальній педагогіці та методиці викладання рідної мови ще не мають достатньо теоретично обґрунтованої і практично цілеспрямованої системи вивчення процесу підготовки дітей, як старшого дошкільного, так і молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту до опанування грамоти. Мета дослідження – розробити та експериментально перевірити методику розвивальної та корекційної роботи, спрямованої на підготовку до опанування грамоти дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Підготовка дітей з порушеннями інтелекту старшого дошкільного та молодшого шкільного віку до опанування грамоти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 98 | uk_UA |