ElarK-PNU

Підготовка дітей з порушеннями інтелекту старшого дошкільного та молодшого шкільного віку до опанування грамоти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Симака, Марина Степанівна
dc.date.accessioned 2022-07-27T10:46:12Z
dc.date.available 2022-07-27T10:46:12Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Симака М. С. Підготовка дітей з порушеннями інтелекту старшого дошкільного та молодшого шкільного віку до опанування грамоти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Степанівна Симака. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 98 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6515
dc.description.abstract Оволодіння грамотою дає можливість підготувати дітей з порушеннями інтелекту до самостійної життєдіяльності, інтеграції в систему міжособистісних відносин та суспільної діяльності. Проте, сучасні наукові дослідження в спеціальній педагогіці та методиці викладання рідної мови ще не мають достатньо теоретично обґрунтованої і практично цілеспрямованої системи вивчення процесу підготовки дітей, як старшого дошкільного, так і молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту до опанування грамоти. Мета дослідження – розробити та експериментально перевірити методику розвивальної та корекційної роботи, спрямованої на підготовку до опанування грамоти дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Підготовка дітей з порушеннями інтелекту старшого дошкільного та молодшого шкільного віку до опанування грамоти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 98 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу