dc.contributor.author |
Симака, Марина Степанівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-27T10:46:12Z |
|
dc.date.available |
2022-07-27T10:46:12Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Симака М. С. Підготовка дітей з порушеннями інтелекту старшого дошкільного та молодшого шкільного віку до опанування грамоти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Степанівна Симака. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 98 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6515 |
|
dc.description.abstract |
Оволодіння грамотою дає можливість підготувати дітей з порушеннями інтелекту до самостійної життєдіяльності, інтеграції в систему міжособистісних відносин та суспільної діяльності. Проте, сучасні наукові дослідження в спеціальній педагогіці та методиці викладання рідної мови ще не мають достатньо теоретично обґрунтованої і практично цілеспрямованої системи вивчення процесу підготовки дітей, як старшого дошкільного, так і молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту до опанування грамоти. Мета дослідження – розробити та експериментально перевірити методику розвивальної та корекційної роботи, спрямованої на підготовку до опанування грамоти дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Підготовка дітей з порушеннями інтелекту старшого дошкільного та молодшого шкільного віку до опанування грамоти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
98 |
uk_UA |