Короткий опис(реферат):
Особливо гостро питання формування життєвих компетентностей постає при роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями, адже через наявні в них порушення пізнавальної сфери вони не в змозі самостійно зрозуміти складний світ людських стосунків та навчитися взаємодіяти в ньому. Однією з основних запорук успіху такої діяльності є своєчасність. Дошкільний вік є найкращим для початку роботи у цьому напрямі. Саме в цей час починається активний розвиток самопізнання, формування самооцінки, відчувається бажання заслужити схвалення, визнання, а провідною діяльністю стає гра. Мета дослідження – аналіз теоретичного аспекту формування життєвих компетентностей у навчально-виховних програмах дітей дошкільного віку з порушеннями інтелекту.