Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гиренко, Анастасія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-28T06:25:24Z | |
dc.date.available | 2022-07-28T06:25:24Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Гиренко А. С. Особливості формування життєвих компетентностей у дошкільників з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анастасія Сергіївна Гиренко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6519 | |
dc.description.abstract | Особливо гостро питання формування життєвих компетентностей постає при роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями, адже через наявні в них порушення пізнавальної сфери вони не в змозі самостійно зрозуміти складний світ людських стосунків та навчитися взаємодіяти в ньому. Однією з основних запорук успіху такої діяльності є своєчасність. Дошкільний вік є найкращим для початку роботи у цьому напрямі. Саме в цей час починається активний розвиток самопізнання, формування самооцінки, відчувається бажання заслужити схвалення, визнання, а провідною діяльністю стає гра. Мета дослідження – аналіз теоретичного аспекту формування життєвих компетентностей у навчально-виховних програмах дітей дошкільного віку з порушеннями інтелекту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування життєвих компетентностей у дошкільників з порушеннями інтелекту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 81 | uk_UA |