ElarK-PNU

Особливості формування життєвих компетентностей у дошкільників з порушеннями інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гиренко, Анастасія Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-07-28T06:25:24Z
dc.date.available 2022-07-28T06:25:24Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Гиренко А. С. Особливості формування життєвих компетентностей у дошкільників з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анастасія Сергіївна Гиренко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6519
dc.description.abstract Особливо гостро питання формування життєвих компетентностей постає при роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями, адже через наявні в них порушення пізнавальної сфери вони не в змозі самостійно зрозуміти складний світ людських стосунків та навчитися взаємодіяти в ньому. Однією з основних запорук успіху такої діяльності є своєчасність. Дошкільний вік є найкращим для початку роботи у цьому напрямі. Саме в цей час починається активний розвиток самопізнання, формування самооцінки, відчувається бажання заслужити схвалення, визнання, а провідною діяльністю стає гра. Мета дослідження – аналіз теоретичного аспекту формування життєвих компетентностей у навчально-виховних програмах дітей дошкільного віку з порушеннями інтелекту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості формування життєвих компетентностей у дошкільників з порушеннями інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 81 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу