dc.contributor.author |
Гиренко, Анастасія Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-28T06:25:24Z |
|
dc.date.available |
2022-07-28T06:25:24Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Гиренко А. С. Особливості формування життєвих компетентностей у дошкільників з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анастасія Сергіївна Гиренко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6519 |
|
dc.description.abstract |
Особливо гостро питання формування життєвих компетентностей постає при роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями, адже через наявні в них порушення пізнавальної сфери вони не в змозі самостійно зрозуміти складний світ людських стосунків та навчитися взаємодіяти в ньому. Однією з основних запорук успіху такої діяльності є своєчасність. Дошкільний вік є найкращим для початку роботи у цьому напрямі. Саме в цей час починається активний розвиток самопізнання, формування самооцінки, відчувається бажання заслужити схвалення, визнання, а провідною діяльністю стає гра. Мета дослідження – аналіз теоретичного аспекту формування життєвих компетентностей у навчально-виховних програмах дітей дошкільного віку з порушеннями інтелекту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування життєвих компетентностей у дошкільників з порушеннями інтелекту |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
81 |
uk_UA |