Короткий опис(реферат):
Питання розвитку творчих здібностей у підлітків із порушеннями інтелекту в педагогіці належить до числа недостатньо досліджених, проте при цьому найбільш актуальних та складних. Передусім, це безпосередньо пов’язано із потребою забезпечення для даних дітей відповідної можливості інтеграції в суспільство на повноцінній основі. З-поміж значної кількості причин, гальмуючих розвиток творчих здібностей у підлітків з порушеннями інтелекту, – недостатній розвиток інтегративної діяльності кори головного мозку. Це, своєю чергою, обумовлює затримку у становленні та подальшому розвитку мовлення, оволодінні статичними функціями, формування комунікативної діяльності тощо. Метою роботи є теоретичне обґрунтування та емпіричне вивчення психологічних особливостей розвитку творчих здібностей у підлітків з порушеннями інтелекту.