Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Клімова, Валентина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-28T11:37:42Z | |
dc.date.available | 2022-07-28T11:37:42Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Клімова В. В. Особливості розвитку творчих здібностей у підлітків з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Валентина Володимирівна Клімова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6527 | |
dc.description.abstract | Питання розвитку творчих здібностей у підлітків із порушеннями інтелекту в педагогіці належить до числа недостатньо досліджених, проте при цьому найбільш актуальних та складних. Передусім, це безпосередньо пов’язано із потребою забезпечення для даних дітей відповідної можливості інтеграції в суспільство на повноцінній основі. З-поміж значної кількості причин, гальмуючих розвиток творчих здібностей у підлітків з порушеннями інтелекту, – недостатній розвиток інтегративної діяльності кори головного мозку. Це, своєю чергою, обумовлює затримку у становленні та подальшому розвитку мовлення, оволодінні статичними функціями, формування комунікативної діяльності тощо. Метою роботи є теоретичне обґрунтування та емпіричне вивчення психологічних особливостей розвитку творчих здібностей у підлітків з порушеннями інтелекту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку творчих здібностей у підлітків з порушеннями інтелекту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 92 | uk_UA |