dc.contributor.author |
Клімова, Валентина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-28T11:37:42Z |
|
dc.date.available |
2022-07-28T11:37:42Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Клімова В. В. Особливості розвитку творчих здібностей у підлітків з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Валентина Володимирівна Клімова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 92 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6527 |
|
dc.description.abstract |
Питання розвитку творчих здібностей у підлітків із порушеннями інтелекту в педагогіці належить до числа недостатньо досліджених, проте при цьому найбільш актуальних та складних. Передусім, це безпосередньо пов’язано із потребою забезпечення для даних дітей відповідної можливості інтеграції в суспільство на повноцінній основі. З-поміж значної кількості причин, гальмуючих розвиток творчих здібностей у підлітків з порушеннями інтелекту, – недостатній розвиток інтегративної діяльності кори головного мозку. Це, своєю чергою, обумовлює затримку у становленні та подальшому розвитку мовлення, оволодінні статичними функціями, формування комунікативної діяльності тощо. Метою роботи є теоретичне обґрунтування та емпіричне вивчення психологічних особливостей розвитку творчих здібностей у підлітків з порушеннями інтелекту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку творчих здібностей у підлітків з порушеннями інтелекту |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
92 |
uk_UA |