Короткий опис(реферат):
Формування мислення дітей з порушеннями інтелекту і психолого-педагогічний супровід їхнього розвитку забезпечує підґрунтя створення передумов навчальної діяльності, успішної соціалізації молодшого школяра з інтелектуальними порушеннями. У період молодшого шкільного віку відбуваються суттєві зміни в психіці дитини, засвоєння нових знань та нових уявлень про навколишній світ, а знання всіх особливостей наочно-образного мислення, сприятиме організації найбільш оптимальних умов навчання, що відповідатимуть реальним можливостям дитини, її індивідуальним особливостям та рівню загального розвитку. Мета дослідження – визначити особливості розвитку наочно-образного мислення у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту.