ElarK-PNU

Особливості формування наочно-образного мислення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ямкова, Анна Василівна
dc.date.accessioned 2022-07-28T12:10:29Z
dc.date.available 2022-07-28T12:10:29Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Ямкова А. В. Особливості формування наочно-образного мислення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анна Василівна Ямкова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6528
dc.description.abstract Формування мислення дітей з порушеннями інтелекту і психолого-педагогічний супровід їхнього розвитку забезпечує підґрунтя створення передумов навчальної діяльності, успішної соціалізації молодшого школяра з інтелектуальними порушеннями. У період молодшого шкільного віку відбуваються суттєві зміни в психіці дитини, засвоєння нових знань та нових уявлень про навколишній світ, а знання всіх особливостей наочно-образного мислення, сприятиме організації найбільш оптимальних умов навчання, що відповідатимуть реальним можливостям дитини, її індивідуальним особливостям та рівню загального розвитку. Мета дослідження – визначити особливості розвитку наочно-образного мислення у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості формування наочно-образного мислення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу