dc.contributor.author |
Ямкова, Анна Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-28T12:10:29Z |
|
dc.date.available |
2022-07-28T12:10:29Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Ямкова А. В. Особливості формування наочно-образного мислення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анна Василівна Ямкова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6528 |
|
dc.description.abstract |
Формування мислення дітей з порушеннями інтелекту і психолого-педагогічний супровід їхнього розвитку забезпечує підґрунтя створення передумов навчальної діяльності, успішної соціалізації молодшого школяра з інтелектуальними порушеннями. У період молодшого шкільного віку відбуваються суттєві зміни в психіці дитини, засвоєння нових знань та нових уявлень про навколишній світ, а знання всіх особливостей наочно-образного мислення, сприятиме організації найбільш оптимальних умов навчання, що відповідатимуть реальним можливостям дитини, її індивідуальним особливостям та рівню загального розвитку. Мета дослідження – визначити особливості розвитку наочно-образного мислення у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування наочно-образного мислення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
78 |
uk_UA |