Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ямкова, Анна Василівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-28T12:10:29Z | |
dc.date.available | 2022-07-28T12:10:29Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Ямкова А. В. Особливості формування наочно-образного мислення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анна Василівна Ямкова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6528 | |
dc.description.abstract | Формування мислення дітей з порушеннями інтелекту і психолого-педагогічний супровід їхнього розвитку забезпечує підґрунтя створення передумов навчальної діяльності, успішної соціалізації молодшого школяра з інтелектуальними порушеннями. У період молодшого шкільного віку відбуваються суттєві зміни в психіці дитини, засвоєння нових знань та нових уявлень про навколишній світ, а знання всіх особливостей наочно-образного мислення, сприятиме організації найбільш оптимальних умов навчання, що відповідатимуть реальним можливостям дитини, її індивідуальним особливостям та рівню загального розвитку. Мета дослідження – визначити особливості розвитку наочно-образного мислення у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування наочно-образного мислення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 78 | uk_UA |