Короткий опис(реферат):
Сучасний підхід до логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами передбачає врахування впливу рухових, мовленнєвих та психічних порушень на динаміку розвитку дитини. Тому необхідною умовою такої роботи є стимуляція розвитку мовлення, моторики та психіки дитини, що потребує застосування відповідних технологій. Одними з них є технології сенсорної інтеграції. Вони актуальні в роботі вчителя-логопеда інклюзивно-ресурсного центру, оскільки ґрунтуються на м’яких контактах з різними сенсорними стимулами, метою яких є підсилити, збалансувати та розвинути обробку стимулів, які надходять до центральної нервової системи. Мета дослідження – визначення умов ефективного застосування прийомів сенсорної інтеграції в роботі логопеда.