ElarK-PNU

Застосування прийомів сенсорної інтеграції в роботі логопеда інклюзивно-ресурсного центру

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пронь, Юлія Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-07-29T07:41:10Z
dc.date.available 2022-07-29T07:41:10Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Пронь Ю. М. Застосування прийомів сенсорної інтеграції в роботі логопеда інклюзивно-ресурсного центру: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Миколаївна Пронь. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 71 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6531
dc.description.abstract Сучасний підхід до логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами передбачає врахування впливу рухових, мовленнєвих та психічних порушень на динаміку розвитку дитини. Тому необхідною умовою такої роботи є стимуляція розвитку мовлення, моторики та психіки дитини, що потребує застосування відповідних технологій. Одними з них є технології сенсорної інтеграції. Вони актуальні в роботі вчителя-логопеда інклюзивно-ресурсного центру, оскільки ґрунтуються на м’яких контактах з різними сенсорними стимулами, метою яких є підсилити, збалансувати та розвинути обробку стимулів, які надходять до центральної нервової системи. Мета дослідження – визначення умов ефективного застосування прийомів сенсорної інтеграції в роботі логопеда. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Застосування прийомів сенсорної інтеграції в роботі логопеда інклюзивно-ресурсного центру uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 71 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу