Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пронь, Юлія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-29T07:41:10Z | |
dc.date.available | 2022-07-29T07:41:10Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Пронь Ю. М. Застосування прийомів сенсорної інтеграції в роботі логопеда інклюзивно-ресурсного центру: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Миколаївна Пронь. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 71 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6531 | |
dc.description.abstract | Сучасний підхід до логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами передбачає врахування впливу рухових, мовленнєвих та психічних порушень на динаміку розвитку дитини. Тому необхідною умовою такої роботи є стимуляція розвитку мовлення, моторики та психіки дитини, що потребує застосування відповідних технологій. Одними з них є технології сенсорної інтеграції. Вони актуальні в роботі вчителя-логопеда інклюзивно-ресурсного центру, оскільки ґрунтуються на м’яких контактах з різними сенсорними стимулами, метою яких є підсилити, збалансувати та розвинути обробку стимулів, які надходять до центральної нервової системи. Мета дослідження – визначення умов ефективного застосування прийомів сенсорної інтеграції в роботі логопеда. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Застосування прийомів сенсорної інтеграції в роботі логопеда інклюзивно-ресурсного центру | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 71 | uk_UA |