Короткий опис(реферат):
Неодмінною умовою для всебічного розвитку дитини, для її успішного навчання в школі є вміння спілкуватися з дорослими і однолітками. Дорослі оберігають досвід, накопичений людством, знання, уміння, культуру. Передати цей досвід можна не інакше, як за допомогою мовлення. За даними наукової літератури і власних спостережень, більшість дітей, які ідуть до школи, відчувають значні труднощі і не володіють навичками зв’язного мовлення в достатньому обсязі для цього віку. Особливо ці труднощі спостерігаються в учнів молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Мета дослідження – визначити рівень розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення та на цій основі розробити методику його корекції.