ElarK-PNU

Переказ як засіб формування зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пантелюк, Христина Юріївна
dc.date.accessioned 2022-08-10T06:20:34Z
dc.date.available 2022-08-10T06:20:34Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Пантелюк Х. Ю. Переказ як засіб формування зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Христина Юріївна Пантелюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6536
dc.description.abstract Неодмінною умовою для всебічного розвитку дитини, для її успішного навчання в школі є вміння спілкуватися з дорослими і однолітками. Дорослі оберігають досвід, накопичений людством, знання, уміння, культуру. Передати цей досвід можна не інакше, як за допомогою мовлення. За даними наукової літератури і власних спостережень, більшість дітей, які ідуть до школи, відчувають значні труднощі і не володіють навичками зв’язного мовлення в достатньому обсязі для цього віку. Особливо ці труднощі спостерігаються в учнів молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Мета дослідження – визначити рівень розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення та на цій основі розробити методику його корекції. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Переказ як засіб формування зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 80 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу