dc.contributor.author |
Дерипаско, Катерина Мирославівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-10T08:35:19Z |
|
dc.date.available |
2022-08-10T08:35:19Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Дерипаско К. М. Напрями та механізми взаємодії вчителя-логопеда та батьків дошкільників із загальним недорозвитком мовлення у процесі корекції звуковимови: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Мирославівна Дерипаско. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 86 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6540 |
|
dc.description.abstract |
В умовах дошкільного закладу не завжди надається можливість розширити та закріпити отримані вміння у довільній діяльності дітей. Корекційна робота має розглядатися як постійно діюча система, як мережа, у якій живе дитина. Першим за своєю значимістю унікальним соціумом є сім’я, в якій дитина народилася і проживає. Від сімейного виховання залежить те, наскільки адекватною буде взаємодія дитини та соціального середовища. Саме батьки можуть і мають створити необхідні умови для закріплення засвоєних мовленнєвих навичок. Але, на жаль, у багатьох сім’ях або спостерігається байдуже ставлення дорослих до мовленнєвих проблем дитини, або висуваються високі вимоги до мовлення, які не відповідають рівню розвитку в онтогенезі. Мета дослідження – розгляд, обґрунтування та створення оптимальної взаємодії вчителя-логопеда та батьків, спрямованої на подолання порушень звуковимови у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Напрями та механізми взаємодії вчителя-логопеда та батьків дошкільників із загальним недорозвитком мовлення у процесі корекції звуковимови |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
86 |
uk_UA |