Аннотации:
В умовах дошкільного закладу не завжди надається можливість розширити та закріпити отримані вміння у довільній діяльності дітей. Корекційна робота має розглядатися як постійно діюча система, як мережа, у якій живе дитина. Першим за своєю значимістю унікальним соціумом є сім’я, в якій дитина народилася і проживає. Від сімейного виховання залежить те, наскільки адекватною буде взаємодія дитини та соціального середовища. Саме батьки можуть і мають створити необхідні умови для закріплення засвоєних мовленнєвих навичок. Але, на жаль, у багатьох сім’ях або спостерігається байдуже ставлення дорослих до мовленнєвих проблем дитини, або висуваються високі вимоги до мовлення, які не відповідають рівню розвитку в онтогенезі. Мета дослідження – розгляд, обґрунтування та створення оптимальної взаємодії вчителя-логопеда та батьків, спрямованої на подолання порушень звуковимови у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення.