Короткий опис(реферат):
Без мовленнєвого спілкування неможливий повноцінний розвиток дитини. Тому завдання розвитку мовлення, навчання рідної мови постає як одне з провідних у всебічному розвитку дошкільника з порушеннями мовлення. Засвоєння дітьми рідної мови охоплює формування практичних мовленнєвих навичок, удосконалення комунікативних форм і функцій мовної діяльності. Водночас у практиці роботи дошкільних закладів освіти недостатньо повно використовується величезний потенціал театрально-ігрової діяльності, яка переважно зводиться до підготовки та показу вистав, під час яких діти репродуктивно відтворюють заздалегідь заучені репліки. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити формування творчих умінь у старших дошкільників засобом театрально-мовленнєвої діяльності.