ElarK-PNU

Мовленнєва діяльність як засіб формування творчих умінь старших дошкільників з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коцемир, Віталіна Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-08-10T12:04:43Z
dc.date.available 2022-08-10T12:04:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Коцемир В. В. Мовленнєва діяльність як засіб формування творчих умінь старших дошкільників з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віталіна Володимирівна Коцемир. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 60 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6542
dc.description.abstract Без мовленнєвого спілкування неможливий повноцінний розвиток дитини. Тому завдання розвитку мовлення, навчання рідної мови постає як одне з провідних у всебічному розвитку дошкільника з порушеннями мовлення. Засвоєння дітьми рідної мови охоплює формування практичних мовленнєвих навичок, удосконалення комунікативних форм і функцій мовної діяльності. Водночас у практиці роботи дошкільних закладів освіти недостатньо повно використовується величезний потенціал театрально-ігрової діяльності, яка переважно зводиться до підготовки та показу вистав, під час яких діти репродуктивно відтворюють заздалегідь заучені репліки. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити формування творчих умінь у старших дошкільників засобом театрально-мовленнєвої діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Мовленнєва діяльність як засіб формування творчих умінь старших дошкільників з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 60 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу