dc.contributor.author |
Ларіонова, Діана Павлівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-10T12:58:03Z |
|
dc.date.available |
2022-08-10T12:58:03Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Ларіонова Д. П. Педагогічні умови формування первинних мовленнєвих умінь у дітей дошкільного віку із затримкою мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Діана Павлівна Ларіонова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 111 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6543 |
|
dc.description.abstract |
У зв’язку з неухильним зростанням складних форм мовленнєвої патології у вигляді відсутності мовлення у дітей молодшого дошкільного віку сучасна корекційна педагогіка відчуває нестачу нових, адаптованих до дизонтогенетичної реальності діагностичних і терапевтичних методик, які поєднують апаратні, нейропсихологічнi, психофізіологічні та класичні логопедичні прийоми спеціалізованої допомоги в ситуаціях затримки мовленнєвого розвитку у немовленнєвих дітей дошкiльного віку. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування, розробка і практичне використання алгоритму формування первинних мовленнєвих умінь у спеціально створених умовах в дітей дошкільного віку із затримкою мовленнєвого розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічні умови формування первинних мовленнєвих умінь у дітей дошкільного віку із затримкою мовленнєвого розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
111 |
uk_UA |