dc.contributor.author |
Січкарук, Ірина Йосипівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-11T07:12:07Z |
|
dc.date.available |
2022-08-11T07:12:07Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Січкарук І. Й. Особливості формування простого поширеного речення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Йосипівна Січкарук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 79 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6547 |
|
dc.description.abstract |
Однією з найважливіших завдань сучасної логопедії є розробка ефективних методів подолання загального недорозвинення мовлення. Це порушення є складним симптомокомплексом, що включає в себе порушення як фонетико-фонематичної, так і лексико-граматичної, й синтаксичної сторони мовлення. Найбільш вивченим питанням цієї проблеми є порушення морфологічної складової мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення. Однак особливу значущість в даний час набуває опис порушень синтаксичної сторони мовлення у цієї категорії дошкільників, що пояснюється недостатньою вивченістю цього питання, а також особливою роллю синтаксису у процесі оволодіння мовленням. Мета дослідження – виявити сформовані вміння та особливості процесу створення простого поширеного речення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення третього рівня та розробити методику відповідної корекційно-розвивальної роботи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування простого поширеного речення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
79 |
uk_UA |