dc.contributor.author |
Дяков, Інна Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-12T06:33:15Z |
|
dc.date.available |
2022-08-12T06:33:15Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Дяков І. В. Особливості організації роботи логопеда в період необхідності дистанційного навчання: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інна Володимирівна Дяков. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 73 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6553 |
|
dc.description.abstract |
Карантин, запроваджений в Україні з весни 2020 року, висунув ряд вимог до нової організації навчально-виховного процесу в усіх закладах освіти. Відповідні зміни вимагають удосконалення існуючого змісту освіти шляхом створення нових напрямів, технологій, методик навчально-виховного процесу. З запровадженням дистанційного навчання виникає потреба в подальшому вдосконаленні здобуття освіти осіб з особливими освітніми потребами, в тому числі із мовленнєвими порушеннями. Це стало можливим лише при умові використання в освітньому процесі інформаційних технологій, застосування інструментальних засобів і систем комп’ютерного навчання, відповідного науково-методичного забезпечення. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити особливості роботи логопедів в період дистанційного навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості організації роботи логопеда в період необхідності дистанційного навчання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
73 |
uk_UA |