Abstract:
Карантин, запроваджений в Україні з весни 2020 року, висунув ряд вимог до нової організації навчально-виховного процесу в усіх закладах освіти. Відповідні зміни вимагають удосконалення існуючого змісту освіти шляхом створення нових напрямів, технологій, методик навчально-виховного процесу. З запровадженням дистанційного навчання виникає потреба в подальшому вдосконаленні здобуття освіти осіб з особливими освітніми потребами, в тому числі із мовленнєвими порушеннями. Це стало можливим лише при умові використання в освітньому процесі інформаційних технологій, застосування інструментальних засобів і систем комп’ютерного навчання, відповідного науково-методичного забезпечення. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити особливості роботи логопедів в період дистанційного навчання.