Короткий опис(реферат):
Вербальне спілкування виступає основою для встановлення контактів з однолітками і дорослими та формування у дитини навичок соціалізації. В той же час поширення ІТ-технологій, телебачення, смарт-технологій та інших сучасних технічних комунікаційних мереж, які стали доступними вже в дошкільному дитинстві як у сім’ї, так і в закладах дошкільної освіти, призводить до обмеження живих контактів дітей та зменшення можливостей вербальної комунікації. З одного боку, використання сучасних технологій стимулює інтелектуальний і пізнавальний розвиток дошкільників, але в той же час гальмує формування вільного вербального мовлення і комунікаційних компетенцій в цілому. Метою дослідження є визначення рівня сформованості комунікативних компетенцій і використання логоказок в процесі логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення ІІІ-ІV рівня.