Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бойчук, Лілія Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-12T07:00:16Z | |
dc.date.available | 2022-08-12T07:00:16Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Бойчук Л. А. Особливості використання казок для розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Лілія Анатоліївна Бойчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6554 | |
dc.description.abstract | Вербальне спілкування виступає основою для встановлення контактів з однолітками і дорослими та формування у дитини навичок соціалізації. В той же час поширення ІТ-технологій, телебачення, смарт-технологій та інших сучасних технічних комунікаційних мереж, які стали доступними вже в дошкільному дитинстві як у сім’ї, так і в закладах дошкільної освіти, призводить до обмеження живих контактів дітей та зменшення можливостей вербальної комунікації. З одного боку, використання сучасних технологій стимулює інтелектуальний і пізнавальний розвиток дошкільників, але в той же час гальмує формування вільного вербального мовлення і комунікаційних компетенцій в цілому. Метою дослідження є визначення рівня сформованості комунікативних компетенцій і використання логоказок в процесі логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення ІІІ-ІV рівня. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості використання казок для розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 89 | uk_UA |