ElarK-PNU

Особливості використання казок для розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бойчук, Лілія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-08-12T07:00:16Z
dc.date.available 2022-08-12T07:00:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бойчук Л. А. Особливості використання казок для розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Лілія Анатоліївна Бойчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6554
dc.description.abstract Вербальне спілкування виступає основою для встановлення контактів з однолітками і дорослими та формування у дитини навичок соціалізації. В той же час поширення ІТ-технологій, телебачення, смарт-технологій та інших сучасних технічних комунікаційних мереж, які стали доступними вже в дошкільному дитинстві як у сім’ї, так і в закладах дошкільної освіти, призводить до обмеження живих контактів дітей та зменшення можливостей вербальної комунікації. З одного боку, використання сучасних технологій стимулює інтелектуальний і пізнавальний розвиток дошкільників, але в той же час гальмує формування вільного вербального мовлення і комунікаційних компетенцій в цілому. Метою дослідження є визначення рівня сформованості комунікативних компетенцій і використання логоказок в процесі логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення ІІІ-ІV рівня. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості використання казок для розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 89 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу