dc.contributor.author |
Бойчук, Лілія Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-12T07:00:16Z |
|
dc.date.available |
2022-08-12T07:00:16Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Бойчук Л. А. Особливості використання казок для розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Лілія Анатоліївна Бойчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 89 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6554 |
|
dc.description.abstract |
Вербальне спілкування виступає основою для встановлення контактів з однолітками і дорослими та формування у дитини навичок соціалізації. В той же час поширення ІТ-технологій, телебачення, смарт-технологій та інших сучасних технічних комунікаційних мереж, які стали доступними вже в дошкільному дитинстві як у сім’ї, так і в закладах дошкільної освіти, призводить до обмеження живих контактів дітей та зменшення можливостей вербальної комунікації. З одного боку, використання сучасних технологій стимулює інтелектуальний і пізнавальний розвиток дошкільників, але в той же час гальмує формування вільного вербального мовлення і комунікаційних компетенцій в цілому. Метою дослідження є визначення рівня сформованості комунікативних компетенцій і використання логоказок в процесі логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення ІІІ-ІV рівня. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості використання казок для розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
89 |
uk_UA |